15/12

Vaknar upp och ser till min stora glädje att marken för en gång skull är helt snö täckt. Lyfter i min iver och glädje upp Maja(katt) för att även hon ska få kika ut. Som tack får jag då ett väl placerat Scar(lejon)-rivsår rakt över ögat. Kul. Som tur är är Maja(kattbebis) ingen best, så det lär försvinna under dagens gång. Tur det.

Tänkte för övrigt på det faktum att det är mindre än 10 dagar kvar till julaftonen.
Året som gått har verkligen gått sjukt snabbt. Fine, klart tidsuppfattningen förändras när man blir äldre. Ändå, såhär snabbt kan jag inte minnas att tiden gick när jag var yngre.
Okey nu svamlar jag kanske.
Kankse för att jag har feber. Kanske för att jag inte har cigg.
Nej, nu ska jag fixa cigg.
Maja says hi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0