November

Förstår inte hur något kunde bli som det är idag. Hur allt kunde gå såhär. Hur och när det hände.
Känns som jag missat allt. Eller åtminstone lite. Missat det viktigaste - själva poängen. Antagligen. Därför jag inte på något logiskt sätt kan förklara detta.
Som att det bara slog mig imorse när jag vaknade upp. När halvdrömmandet gav vika så klarnade det. Plötsligt förstod jag.
Vet inte heller om det är fel. Eller om det faktiskt har någon förklaring, eller någon mening. Kanske förväntas jag lära mig något av det.
Hur ska man veta vilka misstag som ska lära en något, och vilka man bara ska glömma.


Kommentarer
Postat av: Sofija

Om du skulle lägga ditt lilla huvud på kudden något tidigare om kvällarna så skulle du slippa funderan så mycket.

Puss

2009-11-26 @ 09:44:36
URL: http://metrobloggen.se/sofija
Postat av: Louise

Haha ja kanske..

2009-11-26 @ 10:13:35
URL: http://louiseandersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0