emmaboda & lite till.

Nu var det ett tag sen jag senast knåpade ihop ett inlägg. & myckt har hänt sen sist. Förutom att många härliga sommarlovsdagar svept förbi så har jag flyttat klart, badat, varit på emmaboda, festat med mera. Mest nämnvärt är väl nästan emmabodafestivalen. Vi hade världens bästa camp & alla fina människor var där. Det var mycket galet som hände & i söndags lämnade jag lycklig småland med många nya erfarenheter. Att bli tagen av två civilare medan vi smet in till campingen under stängslet är nog ändå den mest konstiga av de alla. Och det konstiga i den konstiga situation var att vi alla hade festivalarmband. Twistat.

Nu ska jag möta upp karro, lämna in engångskamerorna på framkallning & ta en kaffe på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0