9/1

Så kallt att ciggarettröken blandas ihop med röken från andedräkten. Konstaterade förut att det inte går att göra rökringar, och graderna är nog närmare bestämt -16. Men det har hittils varit en underbart fin dag.
Faktiskt första dagen på länge som jag gått upp så pass tidigt att jag fått se en skymt av solen. Tror inte det hänt nån gång under lovet.

Precis varit och lämnat älskling vid tåget, ska ta och göra mig en stabil frukost a la vinter (typ gröt). Sen ska jag powernapa framför tv och ladda upp för grillakorv utflykten som väntar vid 2 snåret. Ska bli sjukt mysigt. Note to self; glöm inte varm oboy hehe.

2 dagar kvar av lovet nu. Ska njuta sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0