Myseliv




Har lov denna vecka. Påsk fucking lov. Jag kan inte med ord beskriva hur sjukt underbart det är. Stort plus på vädret också. Känns som sommar, nästan. Som svennebanan har man inte så höga krav på vad som kan kallas sommar. Man får nästan hormonrubbingar så fort det är några plus grader. Förjävla skönt iallafall.

Senaste dagarna har bara varit tokmysiga. & jag har mest myst i solen. Brände mig på näsan efter att ha suttit ute i 3 timmar. Som sagt, man är ju en riktigt svennebanan.

Känner mig för tillfället helt vildt spattig. När som helst kommer min lilla lillasyster födas. Vilken sekund eller dag som helst. WIiwiiwieieiiiiiiii (ja, som tidigare nämnt; hormonrubbningar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0