Plus & minus





- Min hals har ökat till ungefär sin dubbla omkrets, har något slags oidentifierbart halsvirus. Jag missade första dan på praktiken hos Camilla Norrback. Jag har feber, och jag har så tråkigt. Höjdpunkten på de två senaste dagarna har varit när iprenen gått ur kroppen och det varit dags att ta en till. Efter att ha haft chansen att se utställningen "fashion" på Fotografiska i snart ett år, så blir jag stört sjuk när det äntligen är dags. Igår togs den bort. Jag har tittat så mycket på Gossip girl att hennes röst ekar i mitt huvud när jag tänker (hennes röst på svengelska). Mitt hundvakts uppdrag som pågått sedan några timmar tillbaka går inte bra, hon vägrar kissa (trots att jag gjort det där töntiga kissa-ljudet så fort hon börjat huka sig.)

+ Jag har jättegulliga gröna halstabletter som smakar mint och domnar av hela munnen. Obehagligt men lugnande. Fram tills imorgon någon gång är jag vakt till världens sötaste hund. DET ÄR SÅ SKÖNT ATT VARA HEMMA OCH DEGA. Kan dricka te från morgon till kväll (bra mot halsen) och känna att det är värt trots toabesöken var femte minut. Jag är glad trots att min minus sida just nu överväger mina plus i vardagen.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jahaa, tack för svaret, då slipper jag undra :D



söt bild :)

2011-01-12 @ 14:15:01
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0