Liten & sliten.





Efter några veckors praktik hos Camilla Norrback kan jag bara säga att jag stormtrivs, och att det är ljuvligt att inte behöva besöka skolan. Riktigt lika najs skulle det nog inte vara utan underbara Christinefin som sällskap. Men dagarna är längre än jag är van vid så är smått besatt av att få sova så fort jag kan, och det är exakt det jag borde ha gjort i helgen.

Men i fredags var jag ute, trots att jag skulle upp 9 på lördag. Bra val Louise, bra val. Lördagen var iaf väldigt värd att gå upp tidigt till. Hjälpte en stylist backstage på tre modevisning på Berns (Sthlm fashion week), det var sjukt kul. Inte mist var det angenämnt att hjälpa till med av och påklädnad av 10 manliga modeller á la grekiska gudar. He he.

På kvällen av vi hos lilla Jonas och småfestade, och trots att det varken blev speciellt sent eller något så känner jag mig helt slut (antagligen sömnbrist). Det är skönt att vara hemma hos far min på landet i Trosa. Nu sitter och avnjuter vanilj värmeljus & Regina Spektor. Smutt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Tora

min fina flicka, ta hand om dig och din lilla kropp <3

2011-01-30 @ 22:02:53
URL: http://ifihadaheart.blogg.se/
Postat av: Sofija

Det låter som om du bor på en bondgård hos papi:)

2011-01-31 @ 17:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0