resefeber & packångest




.Saker & ting har förändrats lite i min väldigt oglamorösa lilla vardag. Jag har delvis flyttat hemmifrån, egentligen min bf, men känner mig väldigt delaktig haha. Söderort, förort, mysort, där vi håller till. & jag har under veckans gång insett att det tyvärr snart är slut på min nästan 3 månader långa praktik hos Camilla Norrback. Känns helt sjukt att jag ska återställa mig till ett 8-5 schema i skolan igen, obegripligt. Har trivts så rusktigt bra med att inte behöva plugga varje dag.

För närvarande oroar jag mig mest över vad jag ska packa ner, hur jag ska hålla mig lugn på planet & för hur mycket jag kommer shoppa.
Efter bilderna att döma ser jag inte ut att ha så mycket att göra, men den ena visar en del av min packlista & den andra ungefär hur jag känner mig (tjocktbullbarn).


Kommentarer
Postat av: Tora

det kommer gå bra min vän. ta det bara lugnt och andas. vi kommer ha så jävla kul! <3

2011-03-10 @ 22:01:44
URL: http://ifihadaheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0