Dygnet-runt-trött




& allmänt rätt oinspirerad. Dagarna flyter in i varandra. Nätterna är alltid pyttekorta & bjuder på lite sömn. På helgerna blir nätterna läängre, men fortfarande lika sömnfattiga. Istället resulterar de i måndagsångest för hela slanten.
Mycket är en röra, och så har det känts länge. Som tur är känns det som röran succestivt bara blir mer & mer uppklarad ju närmare sommarlovet man kommer.
Mitt sista sommarlov, orden smakar beskt. Kul, nej. Sedan börjar 8-5 livet på nån halvrolig arbetsplats, antagligen. Motiverande. Förhoppningsvis får man något relativt vettigt att göra, bara jag kan spara pengar & resa så är jag nöjd ett tag.
Men 10 veckors sommarlov, ett till helt skolår, 1,5 månader i Indien + massa annat står mellan mig & studenten. Så även arbetssituationsröran lär succesivt hinna lösa sig.





.. Ne inget pepptalk här heller. Men jag har lite pms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0