Fredag









. Bilder från förra fredagen när vi firade Frejas 20 års dag på Spy bar.


Idag blir en intensiv fredag.
09.00-10.00 ute & springa, 11.30-13.30 lunchmöte med Rotary där jag ska hålla föredrag & få ett stipendium, 14.00-15.00 få en tid till resevaccineringen sista delen, därefter ska vi hettsa till Indiska ambassaden innan dom stänger så vi kan få hämta ut våra visum som äntligen är klara, & efter det så hoppas jag hinna till en bank & fixa  med lite pengar, så att jag efter det kan köpa en ny mobiltelefon. Självklart en Htc heheh kommer aldrig konvertera till iphone hehe så detsååe


NU måste jag hetts fixa mig & träna in det jag ska säga under mitt föredrag ehhrwejrwkqelf hetts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0