typ trettio dagar instagram. favvisar


- fina, fina hammarby tog över södermalms gator

- lite spooorty. tränar ju så ofta

- hade sushikväll med min mamma & min storasyster. världens bästa.
50 fina bitar gjorde vi. MH så gott

- jag flyttade in hos linn för någon vecka, eller två, sedan. här hade vi
inflyttningsmys & cigg i fönstret mys

- kom på att jag inte använt mina älsklingsklackar på länge

- jag, nina & tora drog & käka lite efter skolan nån solig dag ett tag sedan

- har ett svagt minne om att jag fick denna av en kille jag träffade på
Collage för typ två veckor sen. en oklar onsdag. men ett fint minne

- valborgsmorgonen spenderades liggandes här med världens finaste

- när vi varit på efterfest till 7 på morgonen & äntligen gick hem hade
det blivit ljust & vi var tydligen i Sundbyberg. Tydligen var det inte bara
vi som haft en vild valborgskväll

- efter valborg var jag sjuk i ett par dagar. fick dock lite kvalitetstid i
solen med den här förbaskat fina boken som jag aldrig läser klart. skärpning

Kommentarer
Postat av: linnea

fräna shorts bruden!

2012-05-06 @ 20:15:53
URL: http://capturing.blogg.se/
Postat av: Tora

vem är snyggingen som brer en macka??

2012-05-07 @ 19:59:20
URL: http://ifihadaheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0