2/2





I brist på annat och i väntan på det varma halvåret kommer här en bild från i somras någon gång. Ser bara så gaalet ljus, varm & skönt ut.

Klockan är typ inte ett piss med jag är ändå helt redo att gå och lägga mig och sova (känt så sedan typ kl 3 i dag). Är med andra ord sjukt jävla trött. Var uppe med tuppen vid 9 och hjälpte till på Berns inför visningen idag. Den gick superbra och det var riktigt roligt. Kanske slänger upp några bilder därifrån sen.

Imorgon ska jag klippa av mig håret en bit, får se hur det går. Kanske får bli en bild på det också.

Kommentarer
Postat av: Tora

du kommer bli så jäkla feting snygg!

2011-02-03 @ 20:23:16
URL: http://ifihadaheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0